Menu Sluiten

Assortiment Bureaustoelen

Kinnarps ontwikkelt en produceert innovatieve kantoormeubelen voor bedrijven en publieke omgevingen. Ergonomie en duurzaamheid vormen de grondslag van de visie van Kinnarps.

KANTOORMEUBILAIR MET EEN SCANDINAVISCH KARAKTER.

Kinnarps is gespecialiseerd in kantoormeubilair en totaaloplossingen voor het creatieve hedendaagse kantoor. Het bedrijf werd in 1942 opgericht in Kinnarp, Zweden, door Jarl en Evy Andersson. Zij zagen dat diensten een steeds belangrijkere rol begonnen te spelen in de samenleving en dat er dus behoefte was aan kantoormeubilair dat zowel modern en functioneel als esthetisch aantrekkelijk was. Vandaag de dag zijn we een van de grootste leveranciers van kantoormeubilair in Europa, met klanten in ongeveer veertig landen.

We leveren kantoormeubilair voor alle soorten werkplekken, van landschapskantoren, activity-based kantoren en individuele kantoren tot conferentie-, cursus- en vergaderruimtes, cafés, restaurants en ontvangstruimtes. Naast ons kantoormeubilair hebben we ook een ruim assortiment producten voor scholen en zorginstellingen. Samen met onze kantooroplossingen vormen ze een naadloos geheel waarmee complete projecten op een geïntegreerde manier kunnen worden ingericht.

Als leverancier van kantoormeubilair heeft Kinnarps altijd veel aandacht besteed aan ontwerp en productontwikkeling. We zijn van mening dat ons kantoormeubilair innovatief, ergonomisch, duurzaam en aantrekkelijk moet zijn. We willen altijd een voortrekkersrol spelen op het vlak van kantoormeubilair en we hebben een eigen onderzoeks– en trendspottingteam dat anticipeert op de kantoren en de werkplekken van de toekomst. Het kantoormeubilair van Kinnarps moet een veilige keuze zijn: een keuze voor de toekomst die u en uw organisatie de mogelijkheden biedt om te evolueren.

Ons meubilair heeft een doordacht ontwerp, een hoge kwaliteit en een beperkte impact op het milieu. We nemen de verantwoordelijkheid voor de volledige waardeketen, van de ontwikkeling, de aankoop van grondstoffen en de productie, tot de levering en de installatie van kantoormeubilair en complete interieuroplossingen in het pand van onze klanten. We hebben ook ons eigen geaccrediteerde testlaboratorium om onze oplossingen en de duurzame eigenschappen van ons kantoormeubilair te testen.

Als leverancier van kantoormeubilair zijn we uniek in de sector omdat we ons eigen logistiek systeem hebben waardoor we leveringen van kantoormeubilair rechtstreeks aan onze klanten kunnen beheren en optimaliseren. We gebruiken dekens in plaats van dozen om onze producten te beschermen. Die dekens kunnen worden hergebruikt en besparen heel wat ruimte. Daardoor kunnen we meer kantoormeubilair in één keer leveren en gebruiken we een minimum aan verpakking. Door de lagere CO2-uitstoot is dat gunstig voor het milieu.

Kinnarps heeft in totaal zeven verschillende productiefaciliteiten voor kantoormeubilair: zes in Zweden en één in Duitsland. De productie en de montage gebeuren in Kinnarp, Jönköping, Skillingaryd, Vinslöv, Tranås en Worms. De grootste faciliteit voor de ontwikkeling en de productie van kantoormeubilair bevindt zich in Kinnarp, waar ook het management en de centrale functies van onze groep zijn gevestigd. In totaal stellen we ongeveer 2.300 mensen tewerk die gespecialiseerd zijn in meubilair voor de kantoren van de toekomst.

01479750147975

More info

tags: Zitmeubilair – Bedrijven Zitmeubilair – Overzicht Zitmeubilair – Advies Zitmeubilair – Verdelers Zitmeubilair – 

Wenst u meer info over assortiment bureaustoelen kijk dan vlug op https://www.kinnarps.be/nl-BE | Assortiment Bureaustoelen

Duurzaamheid | Kantooroplossing | Kantoren | Kantoorinrichting | Meubilair | 


Onderstaand kan u algemene informatie vinden doch deze behoort niet specifiek tot bovenvermeld bedrijf

Assortiment bureaustoelen

wegens drukte langere levertermijn bestel voor uur voor uurs levering. Inloggen inloggen uw email adres uw wachtwoord onthoud mijn gegevens wachtwoord vergeten inloggen nog geen klant maak dan een account aan assortiment bureaustoelen met korting Winkelwagen uw winkelwagen uw winkelwagen is leeg. Klantenservice catalogus merken hallo halloween met onze scary activiteiten actieprijs op onze rouwkaarten. Offerteformulier voor drukwerk of stuur ons een mailtje met je vragen offerte drukwerk offerteformulier voor stempels of zet de tekst die je op de stempel wilt op mail en wij geven advies. Offerte stempel overzicht van onze promoties hou onze kplus pagina in de gaten en mis geen enkele promotie promoties printwebshop bestel kopies en planafdruk.

overslaan en naar de inhoud gaan top menu home over gova contact vacatures user account menu mijn favorieten inloggen menu assortiment wonen zitten slapen kantoor dressings maatkasten inspiratie promoties blog kruimelpad home assortiment office back to top office een goed zitcomfort is van onschatbare waarde wanneer je een zittende job hebt.vermijd rugklachten en kies dus voor een ergonomische bureaustoel en bureautafel die perfect bij je passen. Hieronder een greep uit ons aanbod aan kantoormeubilair. alle gratisbarstoelendesignhedendaags modernindustrieel stoerklassieklandelijk romantischvintage retro een rustgevend en stijlvol kantoor inrichten met gova meubelen moet je regelmatig werk gedaan krijgen in je eigen huis of zijn je kinderen op zoek naar een goede plek om schoolwerk te maken dan is een speciale kantoorruimte van onschatbare waarde. Hier heb je al je belangrijke spullen bij de hand en word je door niets of niemand afgeleid. Tegelijkertijd wil je je hier zo comfortabel mogelijk voelen. Daarom moet je dit kantoor inrichten met stijlvolle en rus.

Mededeling over Assortiment bureaustoelen

navigation kantoorbenodigdheden kantoormeubelen kantoormachines contact home raquo mobital mobital … Is de winkel in uw buurt voor alle kantoorbenodigdheden. Zo leveren we al meer dan jaar kantoorartikelen kantoormeubelen kantoormachines aan bedrijven particulieren en scholen. Daarnaast verzorgen wij voor heel wat bedrijven de kantoorinrichting wat bedoelen we met assortiment bureaustoelen Naast scherp geprijsde kantoorartikelen staat service en kwaliteit bij ons centraal. Tussen de diverse kantoorartikelen vindt u papier enveloppen kaften schoolgerief schrijfgerief rekenmachines kopieermachines computers plotters printers papiervernietigers lamineertoestellen brandkasten vervolledigen ons assortiment. Voor de inrichting van uw kantoor bieden we een uitgebreid assortiment in bureaus bureaustoelen opbergkasten archiefkasten en nog zo veel meer. Naast een uitgebreid aanbod hebben we een eigen deskundige technische dienst. Een deel van ons assortiment kan je online bestellen via onze webshop. Voor de overige p.