Menu Sluiten

Overzicht Stoelen

Kinnarps ontwikkelt en produceert innovatieve kantoormeubelen voor bedrijven en publieke omgevingen. Ergonomie en duurzaamheid vormen de grondslag van de visie van Kinnarps.

KANTOORMEUBILAIR MET EEN SCANDINAVISCH KARAKTER.

Kinnarps is gespecialiseerd in kantoormeubilair en totaaloplossingen voor het creatieve hedendaagse kantoor. Het bedrijf werd in 1942 opgericht in Kinnarp, Zweden, door Jarl en Evy Andersson. Zij zagen dat diensten een steeds belangrijkere rol begonnen te spelen in de samenleving en dat er dus behoefte was aan kantoormeubilair dat zowel modern en functioneel als esthetisch aantrekkelijk was. Vandaag de dag zijn we een van de grootste leveranciers van kantoormeubilair in Europa, met klanten in ongeveer veertig landen.

We leveren kantoormeubilair voor alle soorten werkplekken, van landschapskantoren, activity-based kantoren en individuele kantoren tot conferentie-, cursus- en vergaderruimtes, cafés, restaurants en ontvangstruimtes. Naast ons kantoormeubilair hebben we ook een ruim assortiment producten voor scholen en zorginstellingen. Samen met onze kantooroplossingen vormen ze een naadloos geheel waarmee complete projecten op een geïntegreerde manier kunnen worden ingericht.

Als leverancier van kantoormeubilair heeft Kinnarps altijd veel aandacht besteed aan ontwerp en productontwikkeling. We zijn van mening dat ons kantoormeubilair innovatief, ergonomisch, duurzaam en aantrekkelijk moet zijn. We willen altijd een voortrekkersrol spelen op het vlak van kantoormeubilair en we hebben een eigen onderzoeks– en trendspottingteam dat anticipeert op de kantoren en de werkplekken van de toekomst. Het kantoormeubilair van Kinnarps moet een veilige keuze zijn: een keuze voor de toekomst die u en uw organisatie de mogelijkheden biedt om te evolueren.

Ons meubilair heeft een doordacht ontwerp, een hoge kwaliteit en een beperkte impact op het milieu. We nemen de verantwoordelijkheid voor de volledige waardeketen, van de ontwikkeling, de aankoop van grondstoffen en de productie, tot de levering en de installatie van kantoormeubilair en complete interieuroplossingen in het pand van onze klanten. We hebben ook ons eigen geaccrediteerde testlaboratorium om onze oplossingen en de duurzame eigenschappen van ons kantoormeubilair te testen.

Als leverancier van kantoormeubilair zijn we uniek in de sector omdat we ons eigen logistiek systeem hebben waardoor we leveringen van kantoormeubilair rechtstreeks aan onze klanten kunnen beheren en optimaliseren. We gebruiken dekens in plaats van dozen om onze producten te beschermen. Die dekens kunnen worden hergebruikt en besparen heel wat ruimte. Daardoor kunnen we meer kantoormeubilair in één keer leveren en gebruiken we een minimum aan verpakking. Door de lagere CO2-uitstoot is dat gunstig voor het milieu.

Kinnarps heeft in totaal zeven verschillende productiefaciliteiten voor kantoormeubilair: zes in Zweden en één in Duitsland. De productie en de montage gebeuren in Kinnarp, Jönköping, Skillingaryd, Vinslöv, Tranås en Worms. De grootste faciliteit voor de ontwikkeling en de productie van kantoormeubilair bevindt zich in Kinnarp, waar ook het management en de centrale functies van onze groep zijn gevestigd. In totaal stellen we ongeveer 2.300 mensen tewerk die gespecialiseerd zijn in meubilair voor de kantoren van de toekomst.

01479750147975

More info

tags: Zitmeubilair – Bedrijven Zitmeubilair – Overzicht Zitmeubilair – Advies Zitmeubilair – Verdelers Zitmeubilair – 

Wenst u meer info over overzicht stoelen kijk dan vlug op https://www.kinnarps.be/nl-BE | Overzicht Stoelen

Kantoorinrichting | Kantoren | Kantooroplossing | Duurzaamheid | Meubilair | 


Onderstaand kan u algemene informatie vinden doch deze behoort niet specifiek tot bovenvermeld bedrijf

Overzicht stoelen

naar boven home overzicht diensten tarificatie software zorgdossier opleidingen bijscholingen caregids interim vervangingen netwerkplatform voor verpleegkundigen geschenkdoos mobiel vervoer medische materialen liefdadigheid over ons contact voor zelfstandige verpleegkundigen en verpleegpraktijken jij de kwaliteitsvolle thuisverpleging wij de werkplanning administratie facturatie n persoonlijke begeleiding tarificatie software zorgdossier binnen een erkende thuisverplegingsdienst binnen jouw eigen verpleegpraktijk software zorgdossier opleidingen bijscholingen actuele aanbod jaarkalender marketing voor zvk s caregids limburg online gids vlaanderen interim vervangingen netwerkplatform voor verpleegkundigen onze producten voor jouw patie nt mobiel vervoer zonder chauffeur geschenkdoos voor jouw patie nt medische materialen careshop extra comfort en genieten dankzij onze zorgwinkel overzicht stoelen lijst de zorgwinkel van care support richt zich op praktische hulpmiddelen leuke en originele cadeaus speciaal voor zieke en oudere mensen. Naast onze careshop bieden wij onze k.

used cars zoeken annuleren autos terug item nieuwe wagens tweedehandswagens vind uw toyota promoties brochures en documentatie hou me op de hoogte promoties vind uw toyota nieuwe corolla amp corolla touring sports ontdek ze nu nieuwe prius plugin hybrid binnenkort beschikbaar nieuwe bzreeks bz elektrisch ontdek het aygo x ontdek het yaris hybride maand yaris cross hybride maand gr yaris maand corolla hatchback hybride maand corolla touring sports hybride maand corolla cross hybride maand supra maand gr camry hybride maand mirai hybride maand toyota chr hybride maand rav hybride maand rav plugin hybrid hybride maand land cruiser maand highlander hybride maand hilux maand proace city proace city verso maand proace proace ev proace verso maand een toyota kopen bepaal de toyota die bij u past. Naverkoop terug item afspraak werkplaats waarborgen en bijstand onderhoud en controles accessoires en lifestyle services jaar garantie pechverhelping onderhoud en reparatie origine.

Kundigheid over Overzicht stoelen

zakelijke klanten particuliere klanten alle prijzen excl. Btw heb je belangstelling in overzicht stoelen Nl fr mijn shop aanmelden beveiligd email wachtwoord aanmelden wachtwoord vergeten nieuwe account aanmaken creer een klantaccount status van bestelling bekijken eenvoudig favorieten markeren voor later gemakkelijk uw adressen beheren uw facturen in n overzicht service hotline ma vr . . Uur winkelmandje er liggen geen artikelen in uw winkelmandje naar uw winkelmandje service hotline ma vr . . Uur zoek menu topseller magazijn bedrijf kantoorbenodigdheden techniek kantoormeubilair inrichting service inkt toner inspiratiewereld sale terug topseller afvalbakken bureaustoelen bureautafels inkt en toners kantoorkasten lockers magazijnbakken met zichtopening magazijnrekken stellingen open kasten ordners papieren handdoekjes papiervernietigers printpapier stalen kasten stapelbakken transportwagens vergadertafels verrijdbare ladeblokken werktafels whiteboards ter.