Menu Sluiten

Bureaustoel Gemakkelijk Aanpassen

Kinnarps ontwikkelt en produceert innovatieve kantoormeubelen voor bedrijven en publieke omgevingen. Ergonomie en duurzaamheid vormen de grondslag van de visie van Kinnarps.

KANTOORMEUBILAIR MET EEN SCANDINAVISCH KARAKTER.

Kinnarps is gespecialiseerd in kantoormeubilair en totaaloplossingen voor het creatieve hedendaagse kantoor. Het bedrijf werd in 1942 opgericht in Kinnarp, Zweden, door Jarl en Evy Andersson. Zij zagen dat diensten een steeds belangrijkere rol begonnen te spelen in de samenleving en dat er dus behoefte was aan kantoormeubilair dat zowel modern en functioneel als esthetisch aantrekkelijk was. Vandaag de dag zijn we een van de grootste leveranciers van kantoormeubilair in Europa, met klanten in ongeveer veertig landen.

We leveren kantoormeubilair voor alle soorten werkplekken, van landschapskantoren, activity-based kantoren en individuele kantoren tot conferentie-, cursus- en vergaderruimtes, cafés, restaurants en ontvangstruimtes. Naast ons kantoormeubilair hebben we ook een ruim assortiment producten voor scholen en zorginstellingen. Samen met onze kantooroplossingen vormen ze een naadloos geheel waarmee complete projecten op een geïntegreerde manier kunnen worden ingericht.

Als leverancier van kantoormeubilair heeft Kinnarps altijd veel aandacht besteed aan ontwerp en productontwikkeling. We zijn van mening dat ons kantoormeubilair innovatief, ergonomisch, duurzaam en aantrekkelijk moet zijn. We willen altijd een voortrekkersrol spelen op het vlak van kantoormeubilair en we hebben een eigen onderzoeks– en trendspottingteam dat anticipeert op de kantoren en de werkplekken van de toekomst. Het kantoormeubilair van Kinnarps moet een veilige keuze zijn: een keuze voor de toekomst die u en uw organisatie de mogelijkheden biedt om te evolueren.

Ons meubilair heeft een doordacht ontwerp, een hoge kwaliteit en een beperkte impact op het milieu. We nemen de verantwoordelijkheid voor de volledige waardeketen, van de ontwikkeling, de aankoop van grondstoffen en de productie, tot de levering en de installatie van kantoormeubilair en complete interieuroplossingen in het pand van onze klanten. We hebben ook ons eigen geaccrediteerde testlaboratorium om onze oplossingen en de duurzame eigenschappen van ons kantoormeubilair te testen.

Als leverancier van kantoormeubilair zijn we uniek in de sector omdat we ons eigen logistiek systeem hebben waardoor we leveringen van kantoormeubilair rechtstreeks aan onze klanten kunnen beheren en optimaliseren. We gebruiken dekens in plaats van dozen om onze producten te beschermen. Die dekens kunnen worden hergebruikt en besparen heel wat ruimte. Daardoor kunnen we meer kantoormeubilair in één keer leveren en gebruiken we een minimum aan verpakking. Door de lagere CO2-uitstoot is dat gunstig voor het milieu.

Kinnarps heeft in totaal zeven verschillende productiefaciliteiten voor kantoormeubilair: zes in Zweden en één in Duitsland. De productie en de montage gebeuren in Kinnarp, Jönköping, Skillingaryd, Vinslöv, Tranås en Worms. De grootste faciliteit voor de ontwikkeling en de productie van kantoormeubilair bevindt zich in Kinnarp, waar ook het management en de centrale functies van onze groep zijn gevestigd. In totaal stellen we ongeveer 2.300 mensen tewerk die gespecialiseerd zijn in meubilair voor de kantoren van de toekomst.

01479750147975

More info

tags: Zitmeubilair – Bedrijven Zitmeubilair – Overzicht Zitmeubilair – Advies Zitmeubilair – Verdelers Zitmeubilair – 

Wenst u meer info over bureaustoel gemakkelijk aanpassen kijk dan vlug op https://www.kinnarps.be/nl-BE | Bureaustoel Gemakkelijk Aanpassen

Kantoorinrichting | Kantoren | Meubilair | Kantooroplossing | Duurzaamheid | 


Onderstaand kan u algemene informatie vinden doch deze behoort niet specifiek tot bovenvermeld bedrijf

Bureaustoel gemakkelijk aanpassen

aanmelden uw werkomgeving projects kantoor thuiswerk kantoren directie burelen sitstand burelen werk en ergonomic stoelen bezoekersen vergader stoelen receptie desk opslagruimte vergaderruimte accessoires verlichting outdoor akoestische oplossingen catalogus lounge lounge restaurant en bezoekers alkoven sofas poufs restauranttafels hoge tafels krukken outdoor catalogus contacteer ons ceka belgium onze showroom aanmelden enews news wellness enfun onze partners logistic viaxteam glidetec ceka gmbh online shop afspraak nederlands be nederlands be franais be werkstoelen comfort en ergonomie ceka belgium is een expert in ergonomisch design en geeft advies bij het kiezen van de juiste bureaustoel voor uw behoeften. Verschillende mechanismen kunnen in onze showroom worden uitgeprobeerd. Wij bieden verschillende modellen aan die in voorraad zijn en profiteren van stock action voorwaarden bureaustoel gemakkelijk aanpassen : vind meer info hier U kunt de zetels ook rechtstreeks met een adviseur ter plaatse configureren. Er zijn talloze combinaties van kleuren vormen en ergonomie dus aarzel niet om een afspraak te maken v.

donklaan berlare ligging ma do . Ndash . Amp . Ndash . Vr gesloten za . Ndash . Zo . Ndash . Home woonkamer eetkamer zetels relaxen lounge chairs salontafels poefs tv meubelen tafels amp stoelen kasten slapen matrassen amp bodems boxsprings slaapkamers jeugdkamers toppers bedlinnen donsdekens kussens senioren dressings kleerkasten slaapbanken tafels amp stoelen tafels stoelen bureau bureel bureaustoelen gamingstoelen bureaus op maat projectmeubilair amp vergaderen kasten dressoirs vitrines dressings kleerkasten realisaties maatwerk dressings tafels kasten bureaus zetels jeugdkamers over ons team historiek advies realisaties partners lsquot sutterhuisje contact uw interieurinrichting start bij ons. Bezoek vandaag onze showroom contact matrassen amp bodems meubelen de sutter slaapcomfort meubelen de sutter slaapcomfort meubelen de sutter slaapcomfort meubelen de sutter slaapcomfort meubelen de sutter slaapcomfort meubelen de sutter slaapcomfort meubelen de sutter slaapcomfort meubelen de sutter slaapcomfor.

Het domein van Bureaustoel gemakkelijk aanpassen

mailoutline infocleanlink.be phone .. Diensten over clean link realisaties gratis offerte faq contact blog menu zetelreiniging krijgen jouw bureaustoelen of banken soms ook heel wat te verduren bij clean link zit je goed voor een grondige reiniging van allerlei stoelen banken of zetels waarom is zetelreiniging belangrijk stoelen en zetels vind je niet enkel thuis maar echt overal. Denk maar aan de banken in een inkomhal de stoelen in de vergaderzaal of de bureaustoel waar je zelf op zit Enige toelichting over bureaustoel gemakkelijk aanpassen Door het dagelijks intensief gebruik van deze stoelen krijgen deze heel wat te verduren. Kruimels etensvlekken en koffie zijn maar enkele oorzaken van vuile en onhyginische stoelen en zetels. Laat ze dus minstens n keer per jaar reinigen zodat je werknemers en bezoekers zich welkom voelen. Vuile stoelen clean link gaat niet bij de pakken neer zitten onze special cleaners steken graag de handen uit de mouwen om jouw stoelen en zetels weer in topvorm te .