Menu Sluiten

Waarom Zijn Ergonomische Bureaustoelen Belangrijk

Kinnarps ontwikkelt en produceert innovatieve kantoormeubelen voor bedrijven en publieke omgevingen. Ergonomie en duurzaamheid vormen de grondslag van de visie van Kinnarps.

KANTOORMEUBILAIR MET EEN SCANDINAVISCH KARAKTER.

Kinnarps is gespecialiseerd in kantoormeubilair en totaaloplossingen voor het creatieve hedendaagse kantoor. Het bedrijf werd in 1942 opgericht in Kinnarp, Zweden, door Jarl en Evy Andersson. Zij zagen dat diensten een steeds belangrijkere rol begonnen te spelen in de samenleving en dat er dus behoefte was aan kantoormeubilair dat zowel modern en functioneel als esthetisch aantrekkelijk was. Vandaag de dag zijn we een van de grootste leveranciers van kantoormeubilair in Europa, met klanten in ongeveer veertig landen.

We leveren kantoormeubilair voor alle soorten werkplekken, van landschapskantoren, activity-based kantoren en individuele kantoren tot conferentie-, cursus- en vergaderruimtes, cafés, restaurants en ontvangstruimtes. Naast ons kantoormeubilair hebben we ook een ruim assortiment producten voor scholen en zorginstellingen. Samen met onze kantooroplossingen vormen ze een naadloos geheel waarmee complete projecten op een geïntegreerde manier kunnen worden ingericht.

Als leverancier van kantoormeubilair heeft Kinnarps altijd veel aandacht besteed aan ontwerp en productontwikkeling. We zijn van mening dat ons kantoormeubilair innovatief, ergonomisch, duurzaam en aantrekkelijk moet zijn. We willen altijd een voortrekkersrol spelen op het vlak van kantoormeubilair en we hebben een eigen onderzoeks– en trendspottingteam dat anticipeert op de kantoren en de werkplekken van de toekomst. Het kantoormeubilair van Kinnarps moet een veilige keuze zijn: een keuze voor de toekomst die u en uw organisatie de mogelijkheden biedt om te evolueren.

Ons meubilair heeft een doordacht ontwerp, een hoge kwaliteit en een beperkte impact op het milieu. We nemen de verantwoordelijkheid voor de volledige waardeketen, van de ontwikkeling, de aankoop van grondstoffen en de productie, tot de levering en de installatie van kantoormeubilair en complete interieuroplossingen in het pand van onze klanten. We hebben ook ons eigen geaccrediteerde testlaboratorium om onze oplossingen en de duurzame eigenschappen van ons kantoormeubilair te testen.

Als leverancier van kantoormeubilair zijn we uniek in de sector omdat we ons eigen logistiek systeem hebben waardoor we leveringen van kantoormeubilair rechtstreeks aan onze klanten kunnen beheren en optimaliseren. We gebruiken dekens in plaats van dozen om onze producten te beschermen. Die dekens kunnen worden hergebruikt en besparen heel wat ruimte. Daardoor kunnen we meer kantoormeubilair in één keer leveren en gebruiken we een minimum aan verpakking. Door de lagere CO2-uitstoot is dat gunstig voor het milieu.

Kinnarps heeft in totaal zeven verschillende productiefaciliteiten voor kantoormeubilair: zes in Zweden en één in Duitsland. De productie en de montage gebeuren in Kinnarp, Jönköping, Skillingaryd, Vinslöv, Tranås en Worms. De grootste faciliteit voor de ontwikkeling en de productie van kantoormeubilair bevindt zich in Kinnarp, waar ook het management en de centrale functies van onze groep zijn gevestigd. In totaal stellen we ongeveer 2.300 mensen tewerk die gespecialiseerd zijn in meubilair voor de kantoren van de toekomst.

01479750147975

More info

tags: Zitmeubilair – Bedrijven Zitmeubilair – Overzicht Zitmeubilair – Advies Zitmeubilair – Verdelers Zitmeubilair – 

Wenst u meer info over waarom zijn ergonomische bureaustoelen belangrijk kijk dan vlug op https://www.kinnarps.be/nl-BE | Waarom Zijn Ergonomische Bureaustoelen Belangrijk

Duurzaamheid | Meubilair | Kantoormeubilair | Kantoren | Kantooroplossing | 


Onderstaand kan u algemene informatie vinden doch deze behoort niet specifiek tot bovenvermeld bedrijf

Waarom zijn ergonomische bureaustoelen belangrijk

bus car facebook instagram linkedin lock mail phone pinterest question shop star twitter user warning youtube overslaan en naar de inhoud gaan google tag manager gezond zitten terug salons relaxzetel bureaustoelen terug klassieke bureaustoel kniestoel zadelstoel eetkamer en keukenstoelen hulpmiddelen gezond werken terug gezond werken tijdens covid ergonomische bureaustoelen zitsta tafels hulpmiddelen meegroeibureaus voor kinderen gezond slapen terug bedbodems terug lattenbodem boxspring spiraalveerbodem andere bodems matrassen terug latexmatras pocketveringmatras bedkaders hoofdkussens dekbedden bedtextiel testservice aanbiedingen terug outlet acties in sit amp sleep antwerpen acties in sit amp sleep hasselt acties in sit amp sleep leuven variable kniestoelen actie contact fr en fr en gezond zitten salons relaxzetel bureaustoelen klassieke bureaustoel kniestoel zadelstoel eetkamer en keukenstoelen hulpmiddele.

skip to content blog over ons inloggen winkelmandje nl waarom zijn ergonomische bureaustoelen belangrijk binnen uw budget primary menu ergonomisch kantoormateriaal one stop shopping thuiswerk totaalinrichting webshop contact menu sluiten ergonomisch kantoormateriaal one stop shopping thuiswerk totaalinrichting webshop contact webshop contact blog de beste ergonomische bureaustoel zitten is het nieuwe roken. We zitten gemiddeld acht tot tien uur per dag achter een bureau te werken. Een foute zithouding kan leiden tot rug schouder en nekpijn met alle gevolgen vandien. Zo is tien procent van het absentesme in de bedrijfswereld te wijten aan klachten die het gevolg zijn van een slechte zithouding. Hellip meer lezen voordelen van het huren van ergonomische bureaustoelen ergonomie komt de laatste tijd meer en meer voor bent u geïnteresseerd in de prijs van waarom zijn ergonomische bureaustoelen belangrijk Zo vaak zelfs dat de betekenis ervan verloren gaat. Toch is het belangrijk om te weten wat ergonomie voor jou kan doen. Thuiswe.

Toelichting over Waarom zijn ergonomische bureaustoelen belangrijk

ergonomie start wie zijn we ergonomie work space amp home office onthaalbalie lounge and sofa ergonomisch meubilair directiemeubilair ergonomische stoelen vergadertafels home office solutions projecten contact webshop start wie zijn we ergonomie work space amp home office onthaalbalie lounge and sofa ergonomisch meubilair directiemeubilair ergonomische stoelen vergadertafels home office solutions projecten contact webshop more more child ergonomie we brengen veel tijd door aan het eigen bureau zowel thuis als op kantoor. Hiervoor hebben onze fabrikanten als taak gesteld om ergonomische bureaustoelen vergaderstoelen en kantoormeubilair te produceren de stoelen ondersteunen ons optimaal en zijn gericht op het behoud van de gezondheid van de medewerkers. Wat betreft ergonomie zijn onze fabrikant.